eXTReMe Tracker

۱۶ بهمن، ۱۳۸۶

پذیرش دانشجو

دیروز پیش یکی از اساتید که باهاش درس دارم بود. دیدم که با چشمانی اشکبار داره می گه می تونی یه کاری برام بکنی. منم دل نازک گفتم باشه.
گفت دنبال دانشجو ایرانی از دانشگاه شریف یا تهران می گرده که معدلش هم بالا باشد. چون اگه معدل بالا باشد می تواند بورس دانشگاه را بگیرد و استاد دیگر لازم نیست کل پول دانشجو را بدهد. خلاصه به من گفت اگه کسی رو می شناسم بگم.
اگر کسی به کار های عددی علاقه دارد می تواند اقدام کند.این استاد کارش درست هست وخیلی باسواده. استاده کانادایی هست، 180 قدشه چشماش آبیه و حدود 40 سالشه. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایتش مراجعه کنید. البته خودش از عکسی که توی سایت گذاشته بهتره. اگر کسی هم از دانشگاه های دیگه بود ولی در زمینه کارهای عددی کار کرده و مقاله دارد هم می تواند اقدام کند. استاده گفته من خیلی ایمیل دریافت می کنم ولی نمی دانم کدام خوب هستند. کسانی که خواهان گرفتن پذیرش هستند لطفاً مبلغ 200 دلار به حساب بنده واریز کنند تا از آنها تعریف کنم و شانس پذیرش را بالا ببرم. مبالغ بیشتر هم پذیرفته می شود. لازم به ذکر است که واریز این 200 دلار هیچ تضمینی برای پذیرفته شدن نیست و پول دریافتی مسترد نمی گردد.
اگر هم سوال داشتید می توانید از من بپرسید

۸ نظر:

ناشناس گفت...

you are kidding, right ?

your academic dignity and your professor reputation is worth more than $ 200, or it is not ?

ناشناس گفت...

mano bezar too listet....man az dabestan karam ba adad va ragham boodesh....
200 CD or 200 Dollar?

ناشناس گفت...

مهمترین مطلب رو نگفتی. طرف مرده یا زن؟ این فاکتور مهمیه برای انتخاب کردن.

ناشناس گفت...

امیر با این وضعی که تو از استادت تعریف کردی فکر کنم آخرش از دانشگاه الزهرا باید دانشجو بیاری

این جیزز رو بگیرین، بچه مایه داریه

-MX

ناشناس گفت...

Hey! HabiboLLah....
Stalf pas chi mishe.... tote e nakon...

Amir Hossein گفت...

درسته که به حالت طنز نوشتم ولی موضوع جدی است. این استاده استاد من نیست من فقط باهاش یه درس دارم. خوب بجای این که بره یه چینی و یا هندی بگیره به من گفته که من ایمیل زیاد از ایران میگیرم ولی نمی دونم کدومشون خوب هستند برای همین به من گفت که اگر کسی رو میشناسم معرفی کنم. من به چند تا از دوستام که عددی کار بودند گفتم. بعدش کفتم اینجا هم بنویسم شاید کسی پیدا شد. بهتر از این هست که استاده بره چینی و هندی بگیره. حالا شما اینقدر به مسخره بگیرید که خودش یه دانشجو بگیره. اگر خودتان شرایطش را ندارید ولی کسی را می شناسید باز هم معرفی کنید.
حالا ببینید من کی گفتم

Amir Hossein گفت...

حبیب ا... دانشگاه الزهرا از دانشگاه نرمن مزار شریف بهتره حداقل اسمش برکت داره :)
روی جیزز هم کار می کنم ولی این جیزز عددی کار بشو نیست ولی فکرش رو بکن جیزز بیاد اینجا دیکه این ملت کلیسا رو ول می کنند 24 ساعت دانشگاه میان تا جیزز رو ببینند.

Amir Hossein گفت...

فنود به درد تو نمی خوره مرده تازه من سایتشم گذاشته بودم می تونی بری ببینیش