eXTReMe Tracker

۰۷ آذر، ۱۳۸۶

سرگرمی های روزهای سرد

این چند روزه هوا 23 تا 24 درجه زیر صفر شده و با باد به منفی 33 درجه می‌رسد ولی خداییش اونقدر که اسمش ترسناک است نیست. من خودم یک ساعت و نیم با لباس و کاپشن معمولی بیرون بودم و سردم نشد.

تفریحات روزهای سرد

در این ایام یکی از تفریحات این است که یک شال جلوی دماغ خود ببندید (چنانچه عمل بینی انجام داده‌اید زیاد سفت نبندید) بعد راه بیافتید بیرون بعد از 5 دقیقه چشمان خود را ببندید. در این لحظه یک حس ملیح شکستن به شما دست می‌دهد که ناشی از شکسته شدن یخ روی مژه‌ها و دور چشم شماست (خودتون احساس سرما نمی‌کنید). چنانچه راه خونه تا دانشگاه 20 دقیقه باشد شما قادر هستید که 4 بار این بازی بامزه را انجام دهید و لذت ببرید. برای تنوع می‌توانید یک چشم خود را بسته نگه دارید و یکی باز و نتیجه را آزمایش کنید و یا مژه خود را به شال بچسبانید یا....

حال اگر شال را از جلوی دماغ خود بردارید و نفس بکشید حس جالب یخ زدن داخل دماغ و آب شدن آن هنگام بازدم به شما دست می‌دهد. این بازی به صورت گروهی هم انجام می‌شود.

21 فوریه روز جهانی زبان مادری است در سال 1952 مردم بنگلادش که در آن زمان جزئی از پاکستان بودند برای به رسمیت شناخته شدن زبا ن خود دست به تظاهرات می‌زنند و عده‌ای کشته می‌شوند.

منبع: آقا شاهین از بچه‌های بنگال دانشگاه


۳ نظر:

ناشناس گفت...

امیر جون مردم الان روی هم میخوابن بعد تو داری با یخ شکنی حال میکنی؟

Go get laid for god's sakes. there are enough ice breakers in Iran


Max Allen

ناشناس گفت...

توصیه های مکس عزیز رو جدی بگیر
:)
من هم دارم به نوبه ی خودم، سعی می کنم
:)
تک درخت

ُ گفت...

Ok but first let me get divorce from my firs husband (adviser and courses ) then look for new one.