eXTReMe Tracker

۰۷ شهریور، ۱۳۸۶

کافی مجانی

موضوع دعوای من با زنه این بود که این خانوم غیر متشخص (مادرم فرموده از الفاظ رکیک استفاده نکنم. می‌دونم از جذابیت متن کم می‌کند ولی مادرم هست دیگه) به من گفت که یک Entrance Award هست که به کسانی تعلق می‌گیرد که معدل بالای 5/3 از 5/4 داشته باشن. من که معدلم 98/16 بود گفتم 5/3 از 5/4 می‌شود 55/15 پس حتماً شامل من می‌شود. بعد ایشان می‌فرمودند شامل حال من نمی‌شود و معدلم کم هست. من که گیج شده بودم اینقدر باهاش بحث کردم تا آخر سر روش حساب کردن معدل ایرانی‌ها رو به من گفت. ایشون یکی یکی نمرات من رو به روش جدول زیر نمره می‌دهند.
A+ =>19-20
A =>18-18.9
B+ =>16.5-17.9
B =>15-16.4
C+ =>14-14.9
C =>13-13.9
F =>0-12.99

بعد از این تبدیل یک تبدیل دیگه اعمال می‌فرمودند که به صورت زیر بود.
A+= 4.5
A= 4
B+=3.5
B=3
یعنی اگر من بیچاره یک درسی را 16 شده باشم B می‌گیرم که معادل 3 از 5/4 هست که اگه 3 از 5/4 را تبدیل کنیم می‌شود 33/13 از 20 یعنی حدود 5/2 نمره کمتر از نمره واقعی. این قانون برای 1 سال هست که اجرا می‌شود و اینجا تنها یه پسره از علم‌و‌صنعت با معدل 5/18 توانسته بگیره.
بگذریم.

می‌خواهم یک ذره وارد مباحث پیچیده اقتصادی بشم و برای شروع روش خوردن کافی مجانی را به شما آموزش بدهم. برای این کار لازم است:
1- خود را روشن فکر نشان دهید.
2- پیش افراد مذهبی بروید و باب گفتگو را باز کنید.
3- در مورد مذهب (اگر سنی هستند) یا دینشون (اگر مسیحی هستند) سوال کنید.
4- بعد از صرف این مقدار انرژی و انجام این مراحل مواد اولیه انرژی لازم برای واکنش را بدست می‌آورند و از این مرحله به بعد واکنش انرژی‌ده می‌شود حتی بیش از انرژی صرف شده که به این واکنش‌ها واکنش‌های گرما‌زا می‌گویند.
5- آنها برای نشان دادن حسن نیت سنی‌ها یا مسیحیان شما را به صرف کافی، نشان دادن اماکن مقدسشان دعوت می‌کنند. شما می‌توانید در کنار بازدید از اماکن مذهبی به خرید روزانه خود نیز بپردازید. با این روش 4 دلار در پول بلیط اتوبوس صرفه‌جویی می‌شود.

من نمی‌دونم چرا یکی می‌خواهد من را مسیحی، یکی دیگه سنی و اغلب ایرانی‌ها قصد لائیک کردن من را دارند؟ از طرف دیکه مادرم هم هی می‌گوید این کار را نکنی اینجوری نری....
هیچ‌کس نمی‌گوید خودت باش همه می‌خواهند بقیه را شبیه خودشون بکنند. البته شاید مشکل از من هست و زیاد دلچسب نیستم که می‌خواهند من را تغییر دهند.

۳ نظر:

Siah گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

inja az bacheha kasi bood ke baptizesh kardano oon chizi ham ke mikhast behesh nadadan; Havaset jam bashe

Unknown گفت...

ُsalam.
mishe yek meghdar kameltar ravesh e tabdil e moaddel e az 20 ro be moaddel e az 4 neshoon bedin, chon alan moaadel e kamtar az c ro naneveshtin.
agar zahmat bekeshin mamnoon misham...