eXTReMe Tracker

۲۱ اسفند، ۱۳۸۹

خراب کاری

باز من خرابکاری کردم. یکی از دوستان من رو توی سایت لینکداین اضافه کرده بود و من دیروز خواستم که دعوتش را قبول کنم. وقتی که وارد سایت شدم از من پرسید که می خواهی که افرادی که در ایمیل لیست هستند رو در لینکد این به خودت اضافه کنی و در حالت اولیه همه افراد ایمل لیست من رو انتخاب کرده بود و من انتخاب ها را برداشتم و بعد تایید کردم ولی بعد فهمیدم که ای دل غافل اون افرادی که من انتخابهاشون رو برداشته بودم تنها صفحه اول لیست بوده و چندین صفحه دیگه هم وجود داشته که من انتخاب های آنها را بر نداشته بودم. خلاصه فکر کنم این ایمیل دعوت من از دانشگاه گرفته تا سفارت آمریکا رفته باشد و تنها ملکه و نخست وزیر کانادا هستند که این ایمیل رو دریافت نکرده اند. من یکبار دیگه هم یه چنین گندی زده بودم

پی نوشت: دیروز دمای هوا مثبت 5 بود و الان منفی 30 آخه یکی نیست بگه که بابا ما تو ایران با 35 درجه اختلاف دما 4 فصل رو پشت سر می گذاریم این که وضعیه که ظرف یک روز 35 درجه دما تغییر می کند حالا اگر 35 درجه گرم می شد حرفی نبود ولی 35 درجه سرد شدن نامردی است

۲ نظر:

زهره گفت...

دقیقا این بلا سر منم اومد اتفاقا با ایمیل تو هم شروع شد چون اولین دعوت از طرف مستر امیر حسین برام اومد...

ُ گفت...

خیلی حس بدی هست
:)