eXTReMe Tracker

۱۶ مرداد، ۱۳۸۹

کمردرد

صبحی کمرم خشک شده بود. خیلی درد می‌‌کرد. آخه این چه وضعشه؟ خوب آدم باش. مگه نمی‌تونی مثل آدم‌های دیگه رفتار کنی؟

یه سه روزه که یک همخونه‌ای ژاپونی (ژاپنی) آمده تو خونه ما. توی یک رستوران ژاپنی کار می‌کند و انگلیسی هم بلد نیست. خدا شانس بده. سه روز پیش اولین باری که این بنده خدا رو دیدم حدود ساعت 10 شب بود که آمدم خونه دیدم یه موجود 160 سانتی داره با فرکانس 5 هرتز نوسان می‌کند. خوب که دقت کردم دیدم یه آدمه. از بس سریع حرکت می‌کرد که نمی‌تونستم صورتش رو ببینم. به هر ضرب و زوری که بود نگهش داشتم و دیدم که چشماش تنگه. بهش گفتم چینی هستی؟ (آخه ما ایرانی‌ها هر چشم باریکی رو چینی حساب می‌کنیم و برامون فرقی ندارد که طرف کجایی‌هست. حالا می‌خواد بالا بره یا پایین بیاد اسم چینی روش مونده. مثل این صاحب‌خونه من که اصرار دارد تایوانی هست ولی من هنوز معتقدم چینی‌ای بیش نیست). خلاصه این بنده خدا که زبون بلد نبود و تنها چیزی رو که فهمید چین بود که بعد دیدم داره می‌گه نه ژاپون.

خلاصه شب گذشت و صبح بلند شدم صبحانه بخورم دیدم باز تا من رو دید از جاش بلند شد و پاهاش رو جفت کرد باز با فرکانسی که من فکر کنم اینبار بیشتر از شب قبل بود شروع کرد به خم و راست شدن. من هم که دیدم "گود مرننیگ" و این حرف‌ها تاثیری ندارد یه چند بار دلا راست شدم دیدم آروم شد. فکر کنم تا این بابا زبون یاد بگیره ما هر روز یه ورزش صبحگاهی داریم. این شد که کمر ما درد گرفت.

اگر می‌خواهید افراد کشور‌های دیگر را بشناسید به روش زیر عمل کنید.

اگر از پشت سر صدای کش کش شنیدید شک نکنید که با احتمال 70 درصد یک چینی داره به شما نزدیک می‌شود. طول قدم‌های چینی‌ها کوتاه و سرعت راه رفتن آنها بالا هست ولی پاهاشون رو روی زمین می‌کشند انگار که دارند توی کیمونو راه می‌روند.

اگر دیدید فردی با دوست خودش صحبت می‌کند و سر و کله و دست و همه جاش دارند حرکت می‌کنند شک نکنید طرف شما هندی هست. شما برای اینکه یک هندی را ساکت کنید تنها کافی هست دستها او را بگیرید. دیگه نمی‌تواند حرف بزند. (توجه هندی شامل: هند، پاکستان، بنگلادش، سریلانکا، نپال و بوتان می‌باشد)

آفریقایی‌ها. این موجودات صدایی بم با فرکانس پایین ولی با دامنه بالا دارند. اگر دیدید وقتی کسی حرف می‌زند و شما روی پوست صورت خودتون نوسانات هوا رو حس کردید این فرد آفریقایی هست. آفریفائیان مانند چینی‌ها راه می‌روند یعنی تا حدی کش کش می‌کنند ولی با توجه به وزن بالای این موجودات بسیار آهسته و با تنبلی راه می‌روند. لذا کش کش این موجودات آهسته هست. اگر در خانه هستید برای شناختن آفریقائیان کافی است به صدای پای آنها توجه کنید چون معمولاً با پاشنه راه می‌روند و کل خانه می‌لرزد. (آفریقا هم شامل کل قاره آفریقا می‌شود.)

یه هم خونه‌ای آفریقایی داشتم که هربار تلویزیون خبری در مورد آفریقا می‌داد شاکی می‌شود. مثلاً تلویزیون می‌گفت که در آفریقا یک خبرنگار زخمی شده. این می‌گفت آخه مگه آفریقا یک کشور است؟ چرا هر خبر در مورد آفریقا هست می‌گویند آفریقا ولی در مورد بقیه کشورها اسم کشور را می‌برند؟

۴ نظر:

محمد گفت...

همچین بفهمی نفهمی یه مقدار نژادپرست هستی ها... گرچه قبول نمیکنی

Amir Hossein گفت...

نمی دونم شاید باشم

Moein گفت...

سلام
وبلاگتون خیلی جالبه.
من هم به زودی به کانادا مهاجرت می کنم برای تحصیل در رشته ی "علوم کامپیوتر"...

برای شما و همه ی ایرانیان آرزوی موفقیت دارم.

Amir Hossein گفت...

متشکر معین جان موفق باشی